پرورش تخصصی گوسفند و بز

پرورش تخصصی گوسفند و بز

این وبلاگ به طور اختصاصی به مسایل مختلف تاثیر گذار بر پرورش گوسفند و بز میپردازدو شامل موضوعات فنی و اخبار....مربوط به دام سبک است
پرورش تخصصی گوسفند و بز

پرورش تخصصی گوسفند و بز

این وبلاگ به طور اختصاصی به مسایل مختلف تاثیر گذار بر پرورش گوسفند و بز میپردازدو شامل موضوعات فنی و اخبار....مربوط به دام سبک است

هدیه دو گوسفندقوچ و اسب به ظریف و صالحی


1394/05/05 


مقدمات واگذاری اسب زمرد و قوچ به ظریف مهیا شد

به دنبال انعکاس خبر هدیه .... یک کشاورز اردبیلی به ظریف، حاج شمس‌الدین محمدی کلاسرلو با حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه مقدمات تحویل اسب زمرد و گوسفند قوچ را فراهم کرد.


به گزارش سبلان نیوز، این روستایی خوش‌نیت عصر امروز با حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اردبیل تلاش کرد تا مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها انجام شود تا اسب زمرد و دو گوسفند قوچ از نژاد شاهسون عشایر کلاسر را تقدیم وزیر امور خارجه کند.

قرار است این دو گوسفند به عراقچی و صالحی هدیه داده شود.

این روستایی در حاشیه این حضور در دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه بیان کرد: هدف بنده از این کار قدردانی از تلاش دولتمردان به ویژه تیم مذاکره‌کننده است که در رفع مشکلات جوانان ما و به ویژه توانمندی اقتصادی این مرز و بوم تلاشی جدی انجام دهند.

شمس‌الدین محمدی گفت: زمانی که بنده در ماه مبارک رمضان از تلویزیون مشاهده می‌کردم که چقدر وزیر امور خارجه کشورمان در تب و تاب است تا این مذاکرات به سرانجام برسد بسیار خوشحال می‌شدم و سر سجده پیش درگاه الهی فرود می‌آوردم که چنین فرزندانی دلسوز و توانمندی برای این کشور با جان و دل خدمت می‌کنند.

این چهره سرشناس جامعه عشایری بیان کرد: ما عشایر سلحشور، غیرتمند و در عین حال پاک ضمیر هستیم که در همه صحنه‌ها همراهی‌هایمان را به انقلاب و نظام و دفاع از خط ولایت امام و رهبری اعلام کرده‌ایم.

محمدی افزود: بنده در نهایت صداقت و اوج اخلاص از داشته‌ها و توانمندی‌های خودم این اسب زمردین خود را تقدیم ظریف می‌کنم و دو گوسفند قوچ را نیز به عراقچی و صالحی به پاس زحماتشان تقدیم می‌کنم.

 

 وی در پایان سخنان خود یادآور شد: امیدواریم در سایه همه این تلاش‌ها و رفع تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان این انقلاب فضایی فراهم آید تا همه در آرامش زندگی کرده و سایه شوم بیکاری، مجرد ماندن جوانانمان و آرزو به دل ماندن بسیاری از جوانان از خواسته‌‌ها و نیازهایشان برای همیشه از زندگی آنها رخت بربندد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.